FAQ
-
1. CO POWINIENEM ZROBIĆ, JEŚLI KSZTAŁT, KOLOR LUB ROZMIAR PRODUKTU MI NIE PASUJE?
ZWROT TOWARÓW
W ciągu 14 dni możesz wymienić lub zwrócić towar, jeśli z jakiegokolwiek powodu Ci nie odpowiadał.
Akceptujemy zwrot towaru pod warunkiem, że nie był on używany, a opakowanie i metki zostały zachowane.
Zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego. Koszty są zwracane po dostarczeniu towaru do magazynu.
Aby wyjaśnić szczegóły, skontaktuj się z naszymi menedżerami.
Jak ocenić właściwy wygląd towaru: przy dobrym oświetleniu, bez użycia specjalnych środków, produkt nie powinien posiadać widocznych śladów użytkowania w postaci drobnych rys, przetarć, a tym bardziej odprysków, wgnieceń czy pęknięć.
-
2. JAKA JEST GWARANCJA NA MÓJ PRODUKT?
GWARANCJA
Okres gwarancji od producenta na meble ogrodowe, parasole ogrodowe i inne produkty oferowane przez Altano wynosi 24 miesiące.
Okres gwarancji produktu, jak również okres jego użytkowania, liczony jest od daty dostarczenia produktu do kupującego.
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny jest realizowany w ciągu 14 dni od zgłoszenia przez klienta, jeśli wszystkie części zamienne znajdują się w naszym magazynie. Nasza firma obecnie utrzymuje zapas części zamiennych dla niektórych kategorii produktów. W przypadku braku części zamiennej wymaganej dla danego produktu, zamówimy ją jak najszybciej z magazynów naszych europejskich partnerów.
Gwarancja jest ważna tylko po dokonaniu ekspertyzy przez specjalistę ds. gwarancji. Cenimy naszą reputację i staramy się być jak najbardziej obiektywni.
Ważne! Bezpłatna naprawa gwarancyjna mebli ogrodowych i akcesoriów nie jest przeprowadzana w przypadku naruszenia zasad użytkowania i pielęgnacji produktów, zwiększenia dopuszczalnych obciążeń, uszkodzenia przez zwierzęta, naruszenia zasad przechowywania. Wszystkie zasady pielęgnacji i eksploatacji są określone w książkach gwarancyjnych dla każdego produktu.